Klacht melden
Rebelz & Angelz doet er alles aan om jouw bestelling naar wens te leveren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over de door ons geboden producten of service. In dat geval horen wij dit graag. Ten eerste kunnen wij jouw ontevredenheid dan wegnemen en het vertrouwen dat je hebt in ons weer herstellen. Daarnaast houdt feedback van klanten ons scherp. Ook als de klacht onze partners PostNL of internetkassa Mollie betreft horen wij dit graag. Wij vertrouwen op de goede service die wij met deze partijen afgesproken hebben, maar mocht deze niet geboden worden dan kunnen wij hier maatregelen tegen nemen.
Klacht indienen:
Als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening dan verzoeken we je dit eerst bij ons kenbaar te maken via email: info@rebelz-and-angelz.nl . Binnen 7 werkdagen krijg je van ons een inhoudelijke reactie op jouw klacht en we streven er altijd naar om een passende oplossing te bieden.
Let op: Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht via ons en is deze nog niet elders in behandeling dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-Platform. Deze is te vinden op https://ec.europa.eu/odr.