Bestellen, betalen en bezorgen bij Rebelz & Angelz

Mocht je een vraag hebben over het bestellen, betalen en bezorgen van je producten, lees hieronder dan eerst bij de vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, dan is Rebelz & Angelz te bereiken via info@rebelz-and-angelz.nl We streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden.


Bestellen

- Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?

Kies eerst in de keuzelijsten bij je product een aantal, maat en/of kleur van het item en klik daarna op 'BESTEL NU'. Het product wordt daarna in je winkelwagen geplaatst.
Druk op 'Verder winkelen' om meer items aan je winkelwagen toe te voegen.
Door te klikken op 'Ga naar uw winkelwagen' zie je de inhoud van je winkelwagentje en kun je de 'Bestelling afronden'.
Bij de volgende stap 'Bestelling bevestigen' vul je je persoonlijke gegevens in en kies je de betaalmethode en bank.
In het 'Opmerkingen' veld vul je de gegevens in die wij nodig hebben voor de tekstarmbanden of eventuele andere aanvullende op- of aanmerkingen.
Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

- Kan ik hulp krijgen bij bestellen ?

Je kunt ook altijd een e-mail sturen naar info@rebelz-and-angelz.nl , er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend via e-mail vragen te beantwoorden.

- Zijn alle producten op voorraad in de webshop ?

In principe zijn alle onderdelen voor de producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Producten die volgens specificaties van de consument worden vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben zoals tekst-armbanden en op maat gemaakte gepersonaliseerde paracord-armbanden worden na ontvangst van je betaling door ons op maat en wens gemaakt.  Er wordt naar gestreefd om producten zsm te maken en te verzenden.


Betalen

- Hoe kan ik betalen in de webshop ?

We bieden een ruime keuze aan betaalmogelijkheden, hieronder een kleine uitleg van de diverse betaalmethoden en de invloed verder op het bestelproces.
Alle betalingen lopen via onze internetkassa van Mollie ('Paypal', 'vooraf overmaken' en 'betalen bij afhalen' uitgezonderd).

  • Via 'iDEAL'. In de winkelwagen kun je direct deze betaalwijze kiezen. Bij Rebelz & Angelz kun je veilig en gemakkelijk betalen met iDEAL via je eigen bank.
  • Betaal je liever niet via iDEAL ? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' , de betaling dient te zijn voldaan binnen 14 dagen na ontvangst van onze factuur via e-mail o.v.v. het ordernummer.  Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling gemaakt en zsm verstuurd. Is de betaling na 7 dagen niet ontvangen dan krijg je een betalingsherinnering. Daarna wordt na 7 dagen je bestelling automatisch geannuleerd.
  • PayPal : Betaal snel en veilig online met uw eigen Paypal account: geen gedoe met creditcard nummers of adresgegevens invullen, u betaalt met uw e-mail adres en wachtwoord.
  • Klarna Achteraf Betalen via Mollie: Door de betaalmethode Klarna is het mogelijk om te betalen nadat de bestelling is afgeleverd. Achteraf betalen dus. Voor deze betaalmethode geld een opslag van € 1,75. Dit is ongeveer gelijk aan het bedrag wat onze betaalpartner Klarna via Mollie rekent voor deze dienst.
  • De optie om via 'Creditcard' te betalen is vrijwel de bekendste methode en ondersteund onder andere de merken Mastercard, Maestro en Visa.
  • Apple Pay : dit is de betaalmethode van Apple. Apple Pay maakt gebruik van de Wallet-app. Hiermee reken je heel eenvoudig en veilig af via je Ipad, Iphone, Apple Watch en MAC. Onze webshop ziet automatisch of je betaalt via een Apple device en deze betaalmethode wordt alleen dan getoond.
  • Je kunt ook kiezen voor: 'betalen bij afhalen'. Je kunt je bestelling dan na gereedmelding bij ons afhalen op een afgesproken tijd, meestal 's avonds, en betaalt dan. Dit is een extra service die wij willen bieden aan klanten in de directe omgeving van Loon op Zand. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.
  • Klanten uit België kunnen kiezen uit betalen via 'KBC / CBC', 'Bancontact / Mister Cash' of 'Belfius' als bank.
  • Klanten uit Duitsland kunnen betalen via 'SofortBanking / DIRECTebanking'.

Voor alle bovengenoemde betaalmethoden ('Achteraf betalen via Klarna' uitgezonderd) worden géén extra kosten berekend.

- Kan ik korting krijgen op mijn bestelling ?

Eens in de zoveel tijd geeft Rebelz & Angelz zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn.
Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je Rebelz & Angelz volgen op Facebook.

- Hoe kan ik met een cadeaubon of kortings-code betalen ?

Kortingscodes worden uitgegeven als prijs tijdens de acties op Facebook . Cadeaubonnen zijn in de webshop te bestellen onder de categorie EN MEER....  Cadeaubonnen worden door ons als .PDF bestand verstuurt via de email met een éénmalige cadeaubon code er op. Deze cadeaubon-code of kortingscode is later te verzilveren in onze webshop, tijdens het afronden van de bestelling in de winkelwagen, waarna het bedrag meteen wordt verrekend.


Bezorgen

- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd ?

Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling zo snel als mogelijk gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. 
Meestal gebeurd het maken en inpakken 's avond op de dag van bestelling / betaling, en de verzending de eerst volgende werkdag.
Ons streven is om uiterlijk binnen 2 à 3 werkdagen uw bestelling te verzenden.
Indien dit onverhoopt langer duurt dan gewoonlijk zult u van ons hierover bericht ontvangen.

Bestellingen worden verstuurd via PostNL. Rebelz & Angelz is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. De bestelde artikelen worden met uiterste zorg verpakt. Zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail.

>> PostNL bezorgt alleen op dinsdag t/m zaterdag. <<

- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging ?

Bestellingen van kleine produkten via een luchtkussen envelop worden altijd direct bezorgd via de brievenbus. Bij bestellingen die worden verstuurd via pakketpost van PostNL, worden twee afleverpogingen gedaan. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

- Wat zijn de verzendkosten ?

Jammer genoeg (of misschien ook juist niet) is Rebelz & Angelz geen grote firma en is het dus niet mogelijk om alle bestellingen gratis te verzenden. Maar daarvoor in plaats heb je wel een uniek sieraad wat niet iedereen draagt maar alleen jij. 

Bij Rebelz & Angelz betaal je een laag bedrag van € 3,95 aan verzendkosten binnen Nederland
Zit je bestelling boven de € 50,- dan zijn deze kosten voor ons.
Voor België geldt gratis verzending vanaf € 100,-

Als je hebt gekozen voor 'betalen bij afhalen' betaal je uiteraard geen verzendkosten. Je kunt je bestelling dan na gereedmelding bij ons afhalen op een afgesproken tijd, meestal 's avonds. Dit is een extra service die wij willen bieden aan klanten in de directe omgeving van Loon op Zand / Tilburg.

De verzendkosten zijn samengesteld uit de portokosten, verpakkingskosten, betaalkosten bank en administratiekosten.
Wij verzenden alles via PostNL.

Bestellingen onder de € 50,- worden met een papieren luchtkussen-envelop verstuurt als brievenbuspost. 
Bij bestellingen vanaf € 50,- wordt door ons automatisch gekozen voor een brievenbuspakje of pakketpost met Track & Trace.

Wilt u geen risico nemen, mail dan voordat u besteld naar: info@rebelz-and-angelz.nl voor het bespreken van de mogelijkheid om aangetekend, met Track & Trace of verzekerd te versturen.

Voor verzendingen naar België, Luxemburg en Duitsland geldt een tarief van € 7,95
Gratis verzending naar België voor bestellingen boven de € 100,-

- Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren ?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres opgeven bij je bestelling. Als je bijvoorbeeld een bestelling direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

- Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland ?

Op dit moment is Rebelz & Angelz nog gericht op verzenden binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Mocht je uit een ander land komen en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@rebelz-and-angelz.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen!  Voor eventuele verzending naar het buitenland hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op de website van PostNL.


 

© 2015 - 2023 Rebelz & Angelz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel